Vi ses till jul
Denna roliga julkomedi hyllar den troende i oss alla. Jake Wilkinson (Jonathan Taylor Thomas), en självupptagen collegeelev som skyndar hem till sin familj över jullovet och Porschen hans far har lovat honom om han hinner i tid. Men när han vaknar i öknen, klädd som jultomten med en dag kvar, måste han göra vad han kan för att ta sig hem i tid.