Wendy Wu: Homecoming Warrior
Wendy Wu kan bara tänka på en sak: Att bli skolans baldrottning. Men när en mystisk ung kinesisk munk vid namn Shen dyker upp vänds hennes värld upp och ner.
Wendy Wu vill bli skolans baldrottning. Men när en mystisk ung kinesisk munk vid namn Shen dyker upp vänds hennes värld upp och ner. Utöver läxor, en snygg kille och svår konkurrens om kronan måste hon nu också lära sig kung fu. Kommer Wendy att upptäcka sin egen inre krigare och lära sig vad som är viktigt i livet?