Få en ledtråd
Trettonåriga fashionistan Lexy Gold är stolt när hon får ett insides-scoop för sin skolas skvallerkolumn. Men när hennes engelskalärare, Mr. Walker, försvinner, tar Lexy ledningen i vad som kan kallas århundradets historia och slår sig samman med sina vänner för att ta reda på vad som verkligen hände med Mr. Walker.
Trettonåriga fashionistan Lexy Gold (Lindsay Lohan) är stolt när hon får ett insides-scoop för sin skolas skvallerkolumn. Men hon kan ha snubblat på århundradets story när hennes engelskalärare, Mr. Walker, försvinner. När undersökningen blir farlig måste hon slå sig ihop med sina vänner för att ta reda på vad som verkligen hände med Mr Walker och rädda honom innan tidsfristen tar slut.