Wild Venice
Bakom vyn av palats, kyrkor och kanaler existerar ett hittills outforskat universum bebott av en extraordinär fauna. Den finns överallt men märks knappt. De lever mitt i staden, är nedsänkta i dess djup och ser ner på den från himlen ovanför denna fantastiska stads extraordinära djurliv.