Return to Las Sabinas
Gracia och Paloma återvänder till Las Sabinas för att ta hand om sin pappa, Emilio. Gracia återförenas med sin ungdomsförälskelse, Miguel, som nu är förlovad med Esther. Paloma tar över familjens mark och hamnar i konflikt med markägaren Paca Utrera, som delar en förfärlig hemlighet med Emilio och har en ful plan för byn. Den unge Óscar hittas död under mystiska omständigheter. Manuela utreder mordet med hjälp av Óscars bror Álex, som är präst.