Världens tuffaste reparationer
Riley, vår värd, bevittnar tunga industriella reparationer på nära håll och är ofta på rätt plats vid rätt tidpunkt.
Kom och ta en titt i ett kärnkraftverk, dra isär ett plan och häng från högspänningsledningar. Riley, vår värd, bevittnar tunga industriella korrigeringar på nära håll, och är ofta på rätt plats vid rätt tidpunkt för att hjälpa till när det behövs. Längs vägen ser vi de stora maskinerna bakom stora företag: vad som händer när det finns ett stort problem och hur specialistteam av ingenjörer kämpar för att göra allt rätt igen.