Goosebumps: The Vanishing
När tvillingarna Devin och Cece skickas för att tillbringa sommaren in Gravesend, Brooklyn med sin frånskilda pappa, forskaren Anthony Brewer, behöver de förenas med nya vänner för att undsätta grannskapet från ett sedan länge slumrande hot.