Kiya & Kimoja-hjältarna
I Kiya och Kimoja Hjältarna får vi följa med på actionfylld äventyr. Med dans och kampsportsälskande Kiya och hennes bästa vänner, Motsie och Jay. Tillsammans och med hjälp av sina kristallsuperkrafter, är dom superhjältar i den Sydafrikanskt inspirerade staden, Kimoja City. Dom hjälper så klart, helt oslagbart till glädje och harmoni är tillbaka till samhället.