Like me!
Hur är livet som ny poddare? Välkommen till LIKEs vardag. I den här serien kastar vi oss in i situationer i hans liv. Varje video länkas till en podcast. När LIKE exempelvis gör en podcast om störiga saker på bion får vi se honom och hans vänner på bio! Segmenten visar hans liv fördelarna som växande videoskapare och internetstjärna! På grund av det unika konceptet (livet som poddare/hoppfullt youtubefenomen) har varje avsnitt av LIKE ME två separata delar som knyts ihop med samma tema.