The Good Mothers
"The Good Mothers" är baserad på en sann historia och berättar om tre modiga kvinnor uppväxta inom 'Ndrangheta-maffian som bestämmer sig för att samarbeta med åklagaren Anna Colace, som precis har anlänt till Kalabrien. Det är berättelsen om tre kvinnor som kämpar för sina liv och sina barns framtid, i ett försök att försvaga det kriminella imperiet.