Raffa
Frihetssymbol, tv-drottning, HBTQ-ikon. Raffaella Carrà är en legend som överskrider alla gränser. Denna dokumentärserie följer hennes offentliga och privata liv, barndomen och hennes fars övergivande, hennes påstådda flört med Frank Sinatra, kriser och pånyttfödelser. Allt berättat genom hennes mest ikoniska filmmaterial, exklusiva bilder från hennes privata arkiv och aldrig förut visade berättelser från de som verkligen kände henne.