Mars
MARS är en episk serie från exekutiva producenter Brian Grazer & Ron Howard som följer en spännande strävan – 2033 – att kolonisera Mars. I en unik blandning av manusdramatik och visuella effekter av kalibrerad film, skuren med dokumentära sekvenser, presenterar serien vad de största hjärnorna inom rymdutforskning gör för att göra en färd till Mars verklighet och visar oss världen de söker.