Vår underliga planet
National Geographics hyllade filmskapare Darren Aronofsky och den prisbelönta producenten Jane Root presenterar en filmserie med Will Smith som värd. One Strange Rock avslöjar ödets magiska nycker som har tillåtit livet att frodas på jorden. Det är en extraordinär berättelse som tas med i perspektiv av de enda människorna som har lämnat den bakom astronauter.