Mickey go local
Musse och hans vänner utforskar Singapore och Malaysias finaste - från mat till traditionella kläder till modern arkitektur. Ibland är de turister som vandrar runt och ibland är de lokalborna som visar er deras levnadssätt, men de finner sig alltid i roliga situationer.