Präriehundarnas rike
Präriehundarnas rike ger en djup inblick i de unika beteendena och relationerna hos präriehundarna som bor i Valles Caldera National Preserve i norra New Mexico. Genom en blandning av dokumentärfoto och berättande tar varje avsnitt med publiken på en resa i första person och följer ett antal utvalda präriehundar.