Rocket & Groot (Klipp)
Innan de gick med i Galaxens väktare var Rocket och Groot bara genomsnittliga, vardagliga prisjägare. När duons tillförlitliga skepp går sönder tvingas de att handla det dyraste skepp krediter kan köpa!