Rocky Mountain Animal Rescue
Den extraordinära personalen på Humane Society of the Pikes Peak Region riskerar sina liv och ger allt för att rädda både stora och små djur. Med 14 000 kvadratkilometer robust Colorado-terräng i deras område samarbetar Pikes Peak-teamet för att rädda och rehabilitera mer än 40 000 djur per år.