Rookie Cops
En berättelse om att växa upp, som fångar ungdomarnas utmaningar, anda och passion, medan två studenter vid Koreanska nationella polisuniversitetet studerar för att bli fullfjädrade poliser. Passioner på sociala och personliga plan uppstår, när två mycket olika elever arbetar för att uppnå sina drömmar och ambitioner i tjänsten.