The Zone: Survival Mission
I eran av det nya normala blandas verklighetstrogna falskheter och falskliknande verkligheter samman och en ny virtuell värld dyker upp i Zonen. Nya representanter för mänskligheten förstärker laget och "The Zone: Survival Mission Säsong 3" erbjuder tuffare regler, realism och utmanande uppdrag.