The Stolen Cup
Efter att ha tömt sitt sparkonto för att kunna ta sin son till Världskuppen så är Lucho bedrövad när hans älskade Argentina, som älskar fotboll, blir diskvalificerade för en sanktion. Lucho vill att Argentina är med i Världskuppen igen så han kommer upp med en tokig plan för att stjäla Bägaren så att hans son kan forstsätta drömma och åka till Världskuppen.
Efter att ha tömt sitt sparkonto för att kunna ta sin son till Världskuppen så är Lucho bedrövad när hans älskade Argentina, som älskar fotboll, blir diskvalificerade för en sanktion. Lucho har inget att förlora så han och hans jobbar kompisar- en missanpassad grupp som snart är utan jobb- tar saken i egna händer. Deras plan? Stjäla Bägaren när den är i Argentina på visning för att få La Albiceleste tillbaks i Världskuppen, och ge Argentina sin heder tillbaks.