Soundtrack #1
Eunsoo blev ombedd att skriva texten till en sång av en berömd kompositör. Hon blev avvisad eftersom texten saknade känslan av obesvarad kärlek. En dag fick Eunsoo reda på att Sunwoo var förälskad i någon. Hon bad Sunwoo att flytta in och hjälpa henne med texten. Vem var det som Sunwoo var kär i? När började deras historia?