Super Junior: The Last Man Standing
Det unika pojkbandet SUPER JUNIOR 05 växer till det världsberömda bandet SUPER JUNIOR. Den här dokumentärfilmen går bakom kulisserna på SUPER JUNIOR och dess medlemmar.
"THE LAST MAN STANDING" går bakom kulisserna på SUPER JUNIOR och dess medlemmar och ger en ny inblick i K-popindustrin.