The Gifted
Producerad i samarbete med Marvel Television, utspelar sig The Gifted i ”X-mens” universum och berättar den känslosamma historien om hur ett vanligt förortspars liv skakas av den plötsliga upptäckten att deras tonårsbarn besitter mutantkrafter. Tvingade på flykt undan en fientlig regering söker familjen hjälp från ett underjordiskt nätverk av mutanter och måste slåss för sin överlevnad.