Waverly Büyücüleri
Russo’lar, Alex yanlışlıkla ailesinin varoluşunu tehdit eden bir büyü yapana kadar tropikal bir tatilde dinlenebileceklerini düşünürler. Max ailesini bir arada tutmaya çalışırken ve Alex ve Justin, büyüyü tersine çevirmenin ve ailelerini kurtarmanın tek yolu olan Rüya Taşı'nı ararken bildikleri her numarayı kullanırlar.
Russo’lar mahallenizdeki sıradan bir ailedir... aslında henüz büyücülük eğitimindeki üç çocuğa sahip bir büyücü ailesi. Fakat tatildeyken Alex (Selena Gomez) yanlışlıkla ailesinin varoluşunu tehdit eden bir büyü yapar. Max (Jake T. Austin) anne ve babasını bir arada tutmaya çalışırken ve Alex ve Justin (David Henrie), büyüyü tersine çevirmek ve ailelerini kurtarmak için Rüya Taşı'nı ararken bildikleri her numarayı kullanırlar.