Inside Airport Lost & Found
İnsanlar her yıl havaalanlarında milyonlarca eşya kaybediyor. Eşyaların Seattle'da bulunmasından Alabama'da satılmasına yada Pittsburgh'da açık artırmaya çıkarılmasına kadar olan yolculuğunu takip edin.
Yolcular her yıl havaalanlarında milyonlarca eşya kaybediyor. Bunlar arasında olağan olanları - telefonlar, boyun yastıkları, kulak tıkaçları. Olağandışı olanlar ise takma dişler, kayaklar, çiğ balık, insan kalıntıları ve arabalardır. Tüm bunlara ne olduğunu hiç merak ettiniz mi? Seattle Havaalanında yeniden bir araya gelmelerinden Sahipsiz Bagaj Merkezinde geri alınmalarına yada Pittsburgh Havaalanında açık artırmaya çıkarılmalarına kadar kayıp eşyaların yolculuğunu takip edin.