The Kardashians: An ABC News Special
Bir dizi ev video ve fotoğraflarıyla, Kardashian ailesine yakın bir bakış sunar. On beş yıl boyunca Amerika, bu ailenin, realite TV'de hayatlarını halkla paylaşırken; ünlülüğü yeniden tanımlamasını, güzellik için yeni standartlar belirlemesini ve popüler kültüre egemen oluşunu izledi. Kadınlar arasındaki aile dinamiğini, şirketlerinin yükselişini, mahremiyeti koruma ve en iyi realite şovu oluşturma arasındaki gerilimi ve aile gençlerinin şöhreti farklı şekillerde yönlendirmesini keşfediyoruz.