The D'Amelio Show
Bir gecede neredeyse tanınmayan ve görünüşte normal olan bir yaşamdan Hollywood'un ilgi odağı haline gelene kadar, D'Amelios, hayal bile edemeyeceği yeni zorluklar ve fırsatlarla karşı karşıyadır. Charli, Dixie, Heidi ve Marc, Hollywood'daki hayata uyum sağlamaya çalışırken bir yandan da yakın kalmak için ellerinden gelenin en iyisini yaparlar.
Kısmen tanınmayan ve görünüşte normal yaşamdan neredeyse bir gecede Hollywood'un ilgi odağı haline gelene kadar, D'Amelios, hayal bile edemeyecekleri yeni zorluklar ve fırsatlarla karşı karşıya kalır. 16 yaşında 150 milyondan fazla takipçisi ile en büyük ünlülerden biri olan ve bir yıldan kısa bir süre içinde TikTok platformunda 1 numara olan Charli, dünyayı parmaklarının ucunda tutar ve şöhret ile aile hayatını dans ilişkileriyle dengelemek için çabalar, yeni arkadaşlar edinir, Los Angeles ve ondan nefret edenlerle çevrimiçi mücadele eder. Charli, Dixie, Heidi ve Marc, Hollywood'daki hayata uyum sağlamaya çalışırken bir yandan da birbirlerine yakın kalmak için ellerinden gelenin en iyisini yaparlar. Şuan 19 yaşında olan kız kardeşi Dixie, 80 milyondan fazla takipçisi ve patlayan müzik kariyeri ile kendi ani yükselişini yaşar. Anne Heidi ve baba Marc için gençleri büyütmek, hayallerini desteklemek, onlara yakın kalmak ve onları şöhretin karanlık tarafından korumak için ellerinden gelenin en iyisini yapmaya ve aynı zamanda Hollwood hayata uyum sağlamaya çalışırken, ülkeyi baştan başa katetmek oldukça zordur.