A Hero’s Journey: The Making of Percy Jackson and the Olympians
Yarı tanrı olmak kolay iş değil. Sevilen karakterleri canlandırmak da… Walker, Leah ve Aryan, göreve çıkan karakterlere hayat verirken aynı zamanda kendi destansı maceralarına da atılıyor. Bu üç genç kahramanın, tutkulu bir oyuncu kadrosu ve teknik ekiple tanrılara layık bir dünyaya adım atmalarına, unutulmaz canavarlarla giriştikleri mücadelelere ve efsanevi numaraları canlandırmalarına eşlik edin. Bu arada unutmadan söyleyelim; kahramanlarımız aynı zamanda okullarına da devam etmek zorunda.
Yarı tanrı olmak kolay iş değil. Görkemli bir dizinin sevilen karakterlerini canlandırmak da… Walker, Leah ve Aryan dizide göreve çıkan karakterlere hayat verirken aynı zamanda kendi destansı maceralarına da atılıyor. Bu üç genç kahramanın, tutkulu bir oyuncu kadrosu ve teknik ekiple birlikte “Percy Jackson and the Olympians” setinde tanrılara layık bir dünyaya adım atmalarına, unutulmaz canavarlarla giriştikleri mücadelelere ve efsanevi numaraları canlandırmalarına eşlik edin. Bu arada unutmadan söyleyelim; kahramanlarımız aynı zamanda okullarına da devam etmek zorunda. Yapımcılığını Evolve Studios’un üstlendiği, zorluklar ve gelişim dolu bu yolculuk, Sis’in ötesindeki büyüyü ortaya çıkarıyor.