A Knight for a Day
Orta Çağ'da geçen ve biletleri yok satan kıran kırana bir düelloyu izlemek için yerinizi alın. Sadık -ve sakar- hizmetkâr Cedric, asil efendisi Sör Loinsteak'in şampiyon Sör Cumference ile olan atlı düellosuna hazırlanmasına yardım etmek için her şeyi yapmaya hazırdır. Ancak Sör Loinsteak'in üzerine kazara sıcak bir şeyler dökülünce, güzel prenses Esmerelda ile evlenme ödülünü kazanmak için at binip zırh kuşanmak Cedric'e düşer.