Melodi Zamanı
Disney'in büyük müzikal klasikleri geleneğinden Melodi Zamanı, her biri enerji dolu müzikler ve unutulmaz karakterlerle zenginleştirilmiş yedi zamansız hikayeye yer veriyor.
Disney'in büyük müzikal klasikleri geleneğinden Melodi Zamanı, her biri enerji dolu müzikler ve unutulmaz karakterlerle zenginleştirilmiş yedi zamansız hikayeye yer veriyor. Disney'in gözdesi Donald Duck, "Blame It On The Samba"nın yıldızı olarak caz maskaralıkları sergiliyor. "Bumble Boogie"de müzik, meşgul bir yaban arısı için gerçek bir maceraya dönüşüyor. "Little Toot"ta yaramaz genç römorkörü alkışlayın ve "Johnny Appleseed" ve "Pecos Bill"de efsane ve masal kahramanlarını destekleyin.