Alvin ve Sincaplar 2
Sincap sansasyonları Alvin, Simon ve Theodore bu komik "squeakquel" ile geri dönüyor! Bir konser kazası sonucu Dave hastaneye kaldırılınca, Sincaplar okula kaydolmak için süper starlığa ara verirler. Ancak çok geçmeden, çocukların kötü kalpli eski menajeri tarafından keşfedilen güzel ve yetenekli bir sincap üçlüsü olan Chipettes ile tanışınca zorlu bir rekabetle karşı karşıya kalırlar!