Anna and the King
Bir İngiliz mürebbiye, Kralın çocuklarına eğitim vermek için Bangkok'a gelir (1860'lar civarı); Siyasi entrikanın ortasında o ve Kral, Siam'ın tarihini değiştiren ve kendi hayatını canlandıran tutkulu (ama iffetli) bir ilişki geliştirir.