Antwone Fisher
Baş karakterin gerçek yaşam deneyimlerinden ilham alan Antwone Fisher, şiddetli öfkesi hakkında bir deniz psikiyatristi görmesi emredilen sorunlu bir denizcinin zorlayıcı hikayesini anlatıyor. Doktorun muayenehanesine ilk yolculuğunun, acı dolu geçmişiyle yüzleşmek ve hiç tanımadığı ailesiyle bağlantı kurmak için onu dikkate değer bir duygusal yolculuğa çıkaracağını çok az biliyor.