Aquamania
Su kayağı tutkunu Goofy, oğluna bu sporun inceliklerini öğretmek için yola çıkar ve kendini yanlışlıkla bir şampiyonluk yarışında bulur. Zafere giden yolda talihsiz bir ahtapotla karşılaşır ve bir hız trenine biner.