ASSEMBLED: The Making of Black Panther: Wakanda Forever
Assembled'ın bu bölümünde, ‘Black Panther: Wakanda Forever' filminin çekimlerinde oyuncuların ve ekibin merhum kral T'Challa'nın anısına yakışır şekilde sergiledikleri inanılmaz mücadeleye şahit olacaksınız. Samimi kamera arkası görüntüleri ve röportajlarla, Shuri'nin Wakanda'nın kahramanı rolünü üstlenmesini ve okyanusun derinliklerinden gelen yeni düşman Namor'la karşılaşmasını izleyin.
Geçmişi onurlandırıp geleceğe dalmak. Bir ulusu yönetirken başka bir ulusla çatışmak. Erken veda etmiş bir kralın ve kahramanın yerine geçmek. T'Challa'nın ölümünden sonra yerine geçen Shuri, Marvel Studios'tan ‘Black Panther: Wakanda Forever’da bu görevlerle ilgileniyor. Kamera arkasına eşsiz bir şekilde ışık tutan program, kahramanımızın yolculuğunun sıradaki bölümüne erişmemizi sağlıyor. Altın Şehir ve M'Baku ile Jabari'lere ev sahipliği yapan güneydeki buzlu zirvelerin keşfiyle Wakanda ulusu gelişiyor. Afrika'nın zengin kültürlerinden ilham alan güzel tasarlanmış kostümleri sayesinde Okoye ve Nakia gibi karakterleri daha iyi tanıyoruz. T'Challa'nın verdiği kararların yansımalarını, filme yeni gelen, Dominique Thorne'un canlandırdığı Riri Williams karakterinde ve onun mekanik süper kostümünde görüyoruz. Ama en önemlisi, Namor ve Talokan ulusuyla tanışmak için oyuncularımız ve çekim ekibimizle okyanusun derinliklerine dalıyoruz. Aylar süren koreografi çalışmaları ve serbest dalış derslerinin ardından Talokan ve Wakanda'lılar, Namor ile Shuri'nin peşinden uluslarının ve en değerli varlıkları vibranyumun geleceği için karşı karşıya gelecekler. Kırgın Shuri'nin Black Panther olmak için yumruklarıyla değil kalbiyle yönetmesi gerek. Ağabeyinin onuruna intikam ateşini güçlendirmesi gerek. Ancak Namor'ın sinsi, acımasız ve kaba kuvveti onun sınırlarını zorlayacak. Assembled'ın bu bölümü, filmin en derin kısımlarını seyircinin gözleri önüne getiriyor, biz de Ryan Coogler’ın bu gemiyi ustalıkla yönetmesine şahit oluyoruz. Çekilmesi planlanan hikâye bu değildi, ancak anlatılması gereken hikâye bu oldu. Çok büyük bir kaybın ardından ilk Black Panther macerasının oyuncuları ve çekim ekibi bir kez daha bir araya gelip keder, toplum ve sevgi üzerine güzel bir hikâye anlatıyorlar.