The Making of Doctor Strange in the Multiverse of Madness
Marvel'ın en karanlık hikayesini hayata geçirirken yaşadığı tecrübeleri anlatan vizyoner yönetmen Sam Raimi'ye ve oyunculara katılın. Evrenin oluşturulmasında tasarlamak, yaratmak ve her evreni özel ve gerçekçi hale getirmek için neler yapıldığını doğrudan oyunculardan ve ekipten öğrenin. Hepsini ve daha fazlasını “ASSEMBLED: The Making of Doctor Strange in the Multiverse of Madness"ta keşfedin.