Assembled: The Making of Guardians of the Galaxy Vol. 3
Galaksinin Koruyucuları 3'ün nasıl tasarlandığını, geliştirildiğini ve dünyaya sunulduğunu, vizyoner yönetmen James Gunn ile süperstarlar Chris Pratt ve Zoe Saldaña'dan dinleyin. Peter Quill ve onun sevimli ama uyumsuz savaşçılarının macerasını tamamladıktan sonra birbirlerine veda ettikleri duygu dolu anlarda, oyuncularların ve yapım ekibinin yanında olun.
Galaksinin Koruyucuları 3'ün nasıl tasarlandığını, geliştirildiğini ve dünyaya sunulduğunu vizyoner yönetmen James Gunn ile süperstarlar Chris Pratt ve Zoe Saldaña'dan dinleyin. Muhteşem bir uzay macerası için inşa edilen devasa ve ayrıntılı setleri keşfedin. Filmde yer alan hiç olmadığı kadar çok sayıdaki varlığın nasıl yaratıldığına tanık olun. İkonik sesiyle Rocket'e hayat veren Bradley Cooper'la ses stüdyosunda vakit geçirin. Peter Quill ve onun sevimli ama uyumsuz savaşçılarının macerasını tamamladıktan sonra birbirlerine veda ettikleri duygu dolu anlarda, oyuncularların ve yapım ekibinin yanında olun. Tüm bunlar ve daha fazlası, "Assembled: The Making of Galaksinin Koruyucuları 3'te.