Guardians of the Galaxy Vol. 2
Muhteşem Karışık Kaset 2'nin sesine kulak verin. Marvel Stüdyoları, Galaksinin Koruyucuları 2'de, Star-Lord'un ebeveynlerinin gizemini çözen ekibin maceralarına devam ediyor.