Benden Ne Olur?
28 yaşında fakat “düzenli” hayatı olduramamış Sertab, kararsız, kalıplara uymayan, kimlik arayışında bir kadındır. Evinin yanmasıyla evsiz ve parasız kalan Sertab, ablası Harika’nın ‘’senden hiçbir şey olmaz’’ demesiyle büyük bir kırılma yaşar ve “Benden Ne Olur” herkese göstereceğim diye kendisine söz verir. Sertab’ın aşk, kalp kırıklığı, başarı ve başarısızlık dolu macerası bu söz ile başlar.