Never Been Kissed
Drew Barrymore, bir lisede gizli göreve giden ve acı verici ergenliğini yeniden yaşayan ama ilk kez aşkı bulan inek bir muhabiri canlandırdığı bu romantik komediyi performansıyla coşturuyor.