Beverly Hills Çuvava
Aşırı şımarık bir Beverly Hills Çuvava'sı olan Chloe'yin Meksika tatilindeyken kayıplara karışmasıyla, Chloe'ye deliler gibi aşık, ama fark edilmeyen eğlenceli bir Çuvava olan Papi harekete geçer ve sınırın güneyine doğru yol almaya başlar.
Pırlantalarla kaplı, aşırı şımarık bir Beverly Hills Çuvava'sı (Beverly Hills Chihuahua) olan Chloe'yin Meksika tatilindeyken kayıplara karışmasıyla başlayan kahkaha dolu komik macerasına hazır olun. Chloe'ye deliler gibi aşık eğlenceli bir Çuvava olan Papi harekete geçer ve sınırın güneyine doğru yol almaya başlar. Bu sırada, Chloe henüz tanıştığı arkadaşı ve kendini Chloe'yi korumaya adayan Delgado'dan yardım alır. Walt Disney Pictures yapımı Beverly Hills Çuvava'sı (Beverly Hills Chihuahua) iyi şeylerin küçük paketlerden çıkacağını bir kez daha kanıtlayan sımsıcak ve inanılmaz eğlenceli bir hikâye. Bu film tüm aile için gerçek bir ziyafet olacak.