Yuvaya Dönüş
Bu heyecanlı ve baştan sona büyüleyici hit film, her yaştan izleyicinin çok kısa sürede favorisi oldu. Kalbinizi, eğlenceyi seven bir Amerikan bulldog yavrusu olan Chance'e, adının hakkını veren komik bir Himalaya kedisi olan Sassy'ye ve bilge, yaşlı bir golden retriever olan Shadow'a kaptıracaksınız! Hepsi de kendilerini çok tanıdık insan sesleriyle ifade ediyor! Macera bu karşı konulmaz evcil hayvanların sevgi dolu sahiplerinin onları yüzlerce kilometre uzakta yaşayan bir arkadaşlarının geçici bakımına bırakmak zorunda kalmasıyla başlar. Ancak birkaç gün sonra endişeli hayvanlar, ailelerinin başının belada olduğunu düşünmeye başlar ve eve gitmeye karar verirler. Zorlu ama güzel Sierra'lar boyunca yaptıkları inanılmaz yolculukta insandan, hayvandan ve doğadan beklenmedik sürprizlerle karşılaşırlar. Gelecek nesillerin çok seveceği ve ilham alacağı unutulmaz bir aşk, cesaret ve bağlılık hikayesi!