Billy ve Molly: Bambaşka Bir Sevginin Hikayesi
Vahşi bir su samuru Molly ile onun sadık kurtarıcısı Billy arasındaki İskoçya'nın uzak Shetland adalarında geçen sevginin yürekleri ısıtan hikayesi.
Çaresizce yardıma ihtiyaç duyan vahşi bir su samuru, İskoçya'nın uzak Shetland Adaları'ndaki iskelesine vurunca Billy, karısı Susan ve sadık çoban köpekleri Jade, kendilerini ailelerinin benzersiz yeni bir üyesiyle karşı karşıya bulur. Billy & Molly, aşkın bizi doğanın güzelliğine yeniden uyandırma yeteneğini anlatan yürek ısıtan bir belgesel.