Borat: Cultural Learnings Of America For Make Benefit Glorious Nation ...
Gezgin bir gazeteci ve Kazakistan’ın en meşhur altıncı insanı olan Borat Sagdiyev, Amerikan kültürünü öğrenmeye Birleşik Devletler’e gidecek, ancak komik sonuçlarla karşılaşacaktır.