Özel Bir Kadın
Zengin bir iş adamı ve duygulu bir kadın… Birbiri ardına gelen rastlantılar, iş toplantılarıyla geçecek bir haftayı büyülü bir romantizme dönüştürür. Bu unutulmaz klasiğe bir kez daha aşık olacaksınız!