Büyük İskender'in Kayıp Mezarı
Arkeolog Pepi Papakosta, Büyük İskender'in kayıp mezarını araştırıyordu. İskender'in Mısır’da 2300 yıl önce kurduğu İskenderiye şehrinin merkezinde kazı yaparken, Yunan hazineleri ve gizli tünellerle birlikte İskender'in nadir bir mermer heykeline de ulaştı. Ancak Pepi'nin bulgularının en büyüğü, kendisinin bile beklemediği sıra dışı bir keşifti.