Mısır'ın Kayıp Hazinelerinin Peşinde
Bu sürükleyici ve aksiyon dolu programda, dünyanın en zengin antik arkeoloji kaynağı olan Mısır'ın Kayıp Hazineleri'ni ortaya çıkaran uluslararası Mısırbilimci ekipleri izliyoruz. Kazılar ve arkeolojinin ön saflarında yer alan ekiplere benzeri görülmemiş erişim sayesinde, hayatlarının keşfini yapmak için kavurucu sıcak ve elverişsiz araziyle savaşan bu modern zaman kaşiflerini takip ediyoruz.