Chip ve Dale
Donald, yakacak odun kesmek için dışarı çıktığında, Chip ve Dale'in evi olan kütüğü seçeceği tutar. Evleri ve meşe palamudu stokları yanıp kül olmadan önce hızlı hareket etmelidirler.