Çiçekler ve Ağaçlar
Çizgi filmin hikâyesi, onları yok etmek için ormanı yakmaya çalışan kıskanç yaşlı bir kütük tarafından tehdit edilen iki âşık ağaçla ilgili. Ama sadece kendini küle dönüştürmeyi başarır. Orman canlanır ve düğünü kutlar.