Tavşan ve Kaplumbağa
Büyük yarış. Hızlı ve önde olan Tavşan, aylaklık etmek ve dişi tavşanlara hava atmak için durur. Tavşan son dakikada bir hız patlaması denese de, yavaş ama durmadan ilerleyen Kaplumbağa kazanır. (3. Oscar Ödülü sahibi 1933-34)